جناب آقای دکتر شاهوردی
رئیس محترم پژوهشگاه رویان

خداوند را شاکریم که در مسیر حل مشکلات هموطنان عزیز و روشن شدن چراغ خانواده­ ها با بیش از 40/000 نوزاد در رویان، با لطف و عنایت خداوند سهیم بوده­ ایم و دعای خیر این عزیزان همواره، همراه متخصصین توانمند و متعهد رویان خواهد بود.

در جمع متولدین حاصل از لقاح خارج از رحمی رویان، اولین­ ها در کشور دیده می­ شود:

  1. نخستین نوزاد آزمایشگاهی تهران با روش لقاح آزمایشگاهی آی.یو.آی. در مرکز درمان ناباروری رویان متولد شد. ۴ آبان ۱۳۷۰
  2. نخستین نوزاد آزمایشگاهی تهران با روش لقاح آزمایشگاهی آی. وی. اف. در مرکز درمان ناباروری رویان متولد شد. ۱۶ آبان ۱۳۷۱
  3. نخستین نوزاد آزمایشگاهی کشور حاصل از جنین فریز شده در مرکز درمان ناباروری رویان متولد شد. ۴ شهریور ۱۳۷۴
  4. نخستین نوزاد آزمایشگاهی کشور با روش پیشرفته میکرواینجکشن در مرکز درمان ناباروری رویان متولد شد. ۱۹ مهر۱۳۷۵

این موفقیت ­ها حاصل تلاش شبانه روزی تیم متخصصین مجرب و پیشکسوت رویان و پژوهش‌های متخصصین همراه این تیم می­ باشد. پیشرفت محققین کشور در عرصه پزشکی تولیدمثل نام کشور را در فهرست کشورهای پیشرو در تولید علم و ارائه خدمات تخصصی در زمینه ناباروری ثبت کرد. در گزارشی در مجله­ ی آندرولوژی در آمریکا در ماه‌های پایانی سال ۱۳۹۹ که حاصل یک مطالعه­ ی ۲۰ ساله در مراکز ناباروری در دنیا بود، به نام پژوهشگاه رویان در فهرست ۱۰ مرکز برتر دنیا در تولید علم و ارائه خدمات تخصصی اشاره شد که این مهم نیز نتیجه تلاش سه دهه فعالیت متخصصین و محققین رویان بوده است.

آنچه موجب رضایت همکاران بنده در پژوهشگاه رویان بعد از رضایت خداوند متعال می­ گردد نشاندن لبخند بر لب­ های خانواده­ های مراجعه کننده به رویان است و تلاش مدیریت ایجاد محیطی شاد، آرام و معنوی در کنار بهره ­مندی از خدمات تخصصی و جامع همراه تیم مجرب و پیشکسوت این رشته در کشور است.

امروز در مراکز استان­ های کشور مراکز ناباروری ایجاد گردیده که در توسعه این دانش در کشور، پژوهشگاه رویان نقش موثری در تربیت نیروی انسانی و همچنین حمایت از آنها داشته و همواره به عنوان یک مرکز مرجع در کنار این عزیزان در خدمت مراجعین محترم می­ باشد.

امیدواریم با ارائه خدمات استاندارد و موثر پاسخگوی اعتماد مراجعین در انتخاب این مرکز باشیم.

دکتر عبدالحسین شاهوردی

رئیس پژوهشگاه رویان

جناب آقای دکتر وثوق
معاون درمان و خدمات تخصصی پژوهشگاه رویان

مراجعه کنندگان محترم
افتخار ما اینست که شما عزیزان، مرکز درمان فوق تخصصی رویان را جهت حل مشکل ناباروری خود انتخاب نموده اید.
تمامی سعی و تلاش بنده و همکاران اینست که با رعایت استاندارهای ‌ملی و بین المللی و به کار گیری با تجربه ترین تیم درمان ناباروری درکمترین زمان ممکن ابتدا علت ناباروری را تشخیص و سپس بهترین روش درمانی را برای شما انتخاب کنیم.

اجتناب از تحمیل هزینه های اضافی به شما گرامیان از اصول اولیه همکاری اینجانب در این مرکز است.
امید داریم که با حمایت سازمان های بیمه گر مثل سازمان تامین اجتماعی، دغدغه شما عزیزان از هزینه های درمانی نیز کاهش یابد.

امیدواریم که همه شما عزیزان نتیجه مثبت در درمان گرفته و صاحب فرزند و یا فرزندان سالمی شوید.

 دکتر احمد وثوق

معاون درمان و خدمات تخصصی پژوهشگاه رویان

سرکار خانم عزآبادی
مدیر اداره امور پرستاری پژوهشگاه رویان

همانطور که می دانیم درمان ناباروری یکی از دغدغه‌های اساسی بسیاری از زوجین نابارور است چراکه زوجین نابارور علاوه بر اینکه با یکسری مشکلات جسمی روبرو هستند با مشکلات روحی،روانی، اجتماعی و اقتصادی نیز مواجه هستند، که البته به لطف روش‌های جدید باروری، تا حد زیادی قابل‌درمان است.
امروزه روش‌های جدیدی برای درمان ناباروری زنان و مردان بکار گرفته می‌شود و پزشکان، درمان‌های خاص رابرای زوجین ناباروری بر اساس عواملی همچون :عوامل مؤثر در ناباروری، طول مدت ناباروری، سن خانم، اولویت درمانی، درصد موفقیت، خطرات و مزایای هر یک از گزینه‌های درمانی تجویز می‌کنند.
پژوهشگاه رویان به‌عنوان یکی از مراکز پیشرو در ارائۀ خدمات درمان ناباروری در سال ۱۳۷۰ با هدف ارائه‌ی خدمات درمان ناباروری با بهترین کیفیت راه اندازی شد و اینک سه دهه است که توانسته به عنوان معتبرترین مرکز ارائه دهندۀ خدمات تخصصی و فوق تخصصی در ایران و خاورمیانه فعالیت نموده درحالیکه میزان موفقیت آن با بهترین مراکز دنیا قابل مقایسه و رقابت می باشد. تاکنون بیش از 40.000 نوزاد با استفاده از خدمات این مرکز متولد شده است.

مرکز فوق تخصصی درمان ناباروری رویان با استفاده از آخرین دستاوردهای علمی درمان ناباروری و تلاش تیم تخصصی و اعضای هیئت علمی با توانمندی‌های بسیار، آماده ی ارائه ی خدمات به زوج‌های نابارور است. مراجعه به مراکز درمان ناباروری خوب همچون پژوهشگاه رویان می‌تواند در گرفتن نتیجه بهتر تأثیرگذار باشد.
باتوجه به اینکه داشتن فرزند سالم حق تمام زوجین نابارور است بنابراین ما تلاش می کنیم با توکل به خداوند متعال و همکاری صمیمانه همه گروه های متخصصین و با ارائه‌ی خدمات با بهترین کیفیت همراه شما باشیم تا بهترین نتایج محقق گردد.

با بهترین آرزوهای برای شما 

  زهرا عزآبادی مدیراداره امور پرستاری پژوهشگاه رویان