چرا مرکز رویان ؟


مرکز درمان فوق تخصصی ناباروری رویان اولین مرکز درمان با روش های پیشترفته‌ی ناباروی در تهران است. هم اینک بیش از سی سال (سه دهه) از شروع فعالیت مرکز ما می گذرد.
در طول این زمان شاهد تولد بیش از 40.000 نوزاد به روش درمان های پیشرفته ناباروری هستیم. متخصصین شاغل در گروه های مختلف مانند درمان ناباروری خانم ها، درمان ناباروری آقایان، آزمایشگاه جنین شناسی، همکاران متخصص ژنتیک پزشکی و همکاران شاغل در بخش تصویربرداری (سونوگرافی، عکس رنگی،......) از با تجربه ترین متخصصان درمان ناباروری در کشور هستند.
سعی نموده ایم همه امکانات لازم جهت ارائه‌ی خدمات به زوجین نابارور را فراهم نماییم و از ارجاع عزیران به خارج از رویان جلوگیری کنیم. امکان انجام مشاوره های مختلف از قبیل مشاوره غدد، قلب، خون و انکولوژی، تغذیه و روانپزشکی و مددکاری فراهم شده است سعی شده است حتی المقدور با بیمه های سازمان های مختلف عقد قرارداد شده تا مراجعین محترم بتوانند از حمایت و پشتیبانی سازمان های بیمه گر برخودار باشند.
به فضل و لطف الهی و تلاش همکاران متخصص و مجرب ما در این مرکز، آمار موفقیت در درمان ناباروری در رویان قابل مقایسه با بهترین مراکز اروپایی و آمریکایی است. انواع جراحی ها مرتبط با درمان ناباروی آقایان و بانوان در این مرکز قابل انجام است و هزینه های ناشی از اعمال جراحی فوق الذکر بسیار پایین تر از مراکز خصوصی است.
به امید برطرف شدن مشکلات ناباروی همه‌ی مراجعین محترم

دکتر احمد وثوق
معاون درمان و خدمات تخصصی پژوهشگاه رویان